PRVI DAN V ŠOLI V NARAVI
Po kosilu smo se odpravili na pohod. Najprej smo se po strmi poti odpravili do Zelških jam. Inštruktor nam je povedal kako je nastala jama, katere živali živijo v njej, po kom je poimenovana in kaj se je dogajalo v njej. Pokazal nam je vrste kapnikov. Nato nam je pokazal igrico netopirja in komarja. Potem smo šli ob reki do Zmajeve jame, kjer smo slišali legendo o zmaju, ki naj bi živel v teh krajih. Po strmi poti smo prišli na vrh jame in si jo ogledali z vrha. Ob poti smo si še ogledali hrast iz 17. stoletja in slišali zgodbo o propadajoči cerkvi. Potem pa smo se po gozdni poti odpravili proti domu, ob poti smo videli še plezališče. Ob prihodu v dom smo preoblekli premočena oblačila jih dali sušit in šli v sobe.
Po večerji, pa nas čaka še nočni sprehod.
Zapisali: učenci 8. a
DRUGI DAN V ŠOLI V NARAVI
Danes smo prehodili 10 km in si na poti ogledali Cerkniško jezero. Naučili smo se kako nastane to jezero. Poslušali smo legendo o princu in princesi, ki sta bila na skrivaj prepovedano zaljubljena in na koncu sta se utopila, da sta lahko bila skupaj v nebesih. Zato se je včasih imenovalo Žalostno jezero. Inštruktor nas je poučil, kako ravnamo, če v gozdu srečamo medvedko z mladiči. Popoldan smo šli nastavit medvedu hrano. Nastavili smo tudi kamero, v petek pa bomo pogledali posnetke. Bili smo stezosledci in iskali sledi živali. Naučili smo se veliko novega. Nocoj nas čaka še večerna animacija, kjer se bomo predstavili s svojim programom.
Lepe pozdrave 8. b
TRETJI DAN V ŠOLI V NARAVI
Spočiti in naspani smo si, v lepem sončnem dopoldnevu, privoščili 15 km dolg pohod. Na poti smo si ogledali jamo udornico, Unško koliševko. Spoznali smo zgodovinsko preteklost te jame. Popoldan smo se z učiteljico Darjo odpravili na lokostrelstvo. Učiteljica nas je naučila kako streljati z lokom. Imeli smo tudi manjše tekmovanje. Za tem smo se z učiteljico Miro odpravili v gozd. Tam smo opazovali različne drevesne vrste. Iskali smo razlike med smreko, jelko in duglazijo. Bilo je zanimivo in zabavno. Postali smo pravi gozdni detektivi. Prepoznavali smo drevesne vrste po lubju z zavezanimi očmi. Po večerji pa sledijo finte in fore.
Lep pozdrav, učenci in učenke 7. a
ČETRTI DAN V ŠOLI V NARAVI
Po zajtrku smo se odpravili na jutranje aktivnosti. Sedmi smo se napotili po učni poti reke Rak, osmi pa so se odpravili na veslanje po reki Rak. Ob 11.00 uri smo se skupine zamenjale. Na aktivnostih smo zelo uživali in se učili.
Po kosilo smo odšli na popoldanske aktivnosti. Šli smo plezat na naravno steno in imeli smo predstavitev naravnega elementa – ognja. Pri predstavitvi ognja smo zakurili leseni ”šporget”. Potem pa smo se še učili vezati različne vozle. Na popoldanskih aktivnostih nas je preganjal dež. Skozi cel dan smo se imeli lepo in se veliko novega naučili. Čaka nas še večerna animacija s socializacijskimi igrami.
Na snidenje jutri, učenci 7. b
PETI DAN V ŠOLI V NARAVI
Zadnji dan naravoslovne šole smo se zbudili v zasneženo jutro. Najprej smo z učenci šli po gozdni poti do krmišča “za medota” po kamero in na tihem upali, da smo ga uspeli posneti. Že na poti smo našli nekaj njegovih sledi. Nestrpno smo čakali ogled posnetkov in bili zelo navdušeni nad rezultatom – medveda smo si lahko ogledali na posnetku na katerem se je hranil s sadjem in Žanovim sendvičem.
Učenci so se pomerili še na orientacijski tekmi in obnovili svoje znanje skozi vprašanja, ki so jih čakala na posamezni KT (kontrolni točki). Sledilo je kosilo, razglasitev rezultatov, razdelitev diplom in priznanj in slovo od prijaznega osebja CŠOD Rak… Bilo je lepo. Polni lepih spominov smo se odpeljali domov.