ikonca

V okviru tedna otroka smo v sredo, 9. 10. 2013,  pričeli prvo uro pouka z igro. Tudi duševno zdravje vsakega posameznika je pomembno. Zelo zanimiva in poučna je bila ugotovitev učenke Lare iz devetega razreda, ki je povedala: »Sprva se mi je ideja o igranju zdela smešna. Na koncu pa sem ugotovila, da sem pogrešala biti otrok.«

In kaj so občutili drugi učenci?

Prvih petnajst minut ure sem se počutil odlično, saj sem podoživljal trenutke iz prvega in drugega razreda.

Jan, 9. b

Ko je učiteljica prinesla igrače, smo jo vsi čudno pogledali, a ko smo se začeli igrati, je bilo prav zabavno. Počutila sem se kot v otroštvu. To je poseben občutek, ki sem ga danes zopet doživela.

Lena, 9. b

Ko smo pričeli z delom, se mi je zdelo smešno, saj smo deveti razred in mi se ne igramo več. Pozneje je postalo zanimivo, saj smo začeli razmišljati, kako bi kaj naredili. Zelo sem se sprostila.

Ines, 9. b

Učiteljica je prišla v razred s škatlami v katerih so bile kocke, avtomobili in živali. Odšla je v zadnji del učilnice in se pričela igrati. Vsi smo bili presenečeni. K igri je povabila tudi nas. Začeli smo graditi kmetijo, tovarno in cesto z avtomobili. Bilo je zabavno.

Klemen, 9. b

Pri angleščini smo skrivali v učilnici robota. Učenec je iskal robota po navodilih v angleščini:  hot (vroče), warm (toplo) in cold (mrzlo).

Vanesa, 7. b

Pri uri matematike smo izdelovali balone z veselimi obrazi. Dodali smo tudi napis Vesela učilnica.

Zala, 6. a

Nekaj slik

(Skupno 90 obiskov, današnjih obiskov 1)