V ponedeljek, 21. 3. 2011, smo se učenci 7. a in b razreda odpravili v šolo v naravi v Vojsko pri Idriji. Izpred šole v Zavrču smo krenili ob 8.00 v Cirkulane, potem pa proti Vojskemu. In tako se je začelo naše doživetje. Do Vojskega smo se vozili približno tri ure.

Ko smo prišli tja, smo šli najprej v jedilnico, kjer nas je vodja doma seznanila s hišnimi pravili, tam smo si razdelili tudi sobe in se z veliko radovednostjo vanje vselili, kajti tisti teden so se spremenile v naše drugo domovanje. Na Vojskem nam niso pustili kaj dosti prostega časa, saj smo že prvi dan imeli različne aktivnosti. 7. b se je odpravil po gozdni učni poti, 7. a pa se je spopadel z lokostrelstvom in orientacijo v gozdu. Aktivnosti so trajale vse do večerje, tako da smo že komaj čakali 18. uro in radovedno pogledovali proti kuhinji, od koder bo prišla večerja. Po večerji smo se odpravili še na večerni sprehod in že prvi dan vsi izmučeni hitro zaspali. Vsako jutro smo imeli jutranjo telovadbo, nato pa smo se okrepčali z obilnim zajtrkom. Namreč po zajtrku smo se odpravili na dolg pohod do Partizanske tiskarne. Po kosilu smo se ukvarjali z vremenom, opazovali smo vremenske pojave in razmišljali, s čim vse onesnažujemo zrak. Spoznali smo tudi, kaj je to klekljanje, prišla pa je tudi klekljarica iz Idrije in nam pokazala, kako se kleklja. Poskusili pa smo tudi mi. Naslednji dan, v sredo smo izdelovali idrijske žlikrofe, značilno jed za tisto območje. V četrtek smo še spoznavali živali. Prijeli smo ličinke hrošča mlakarja, paličnjake in nekatere glodalce. Zadnjo večer smo imeli ples v telovadnici, še prej pa smo se igrali različne igre, pri katerih smo se zelo zabavali in predvsem nasmejali. V petek, ko smo se že poslovili od Idrije. Smo si še ogledali Divje jezero. To je bila najboljša šola v naravi!

Iva Težak, 7. b (2010/2011)

V ponedeljek, 21.3.2011, smo se odpravili v Vojsko nad Idrijo. Po dolgi vožnji smo končno le prispeli. Najprej smo šli v jedilnico,kjer smo spoznali učitelje, ki so nam predstavili hišni red. Nato smo se odpravili v sobe. Po kosilu  smo imeli orientacijo in lokostrelstvo. Pri orientaciji smo spoznali,kako se lahko v naravi orientiramo .Ko smo se vse o orientaciji naučili, smo se odpravili na kratek orientacijski pohod. Po orientaciji pa je še sledilo lokostrelstvo. Najprej je vsak poskusil streljati, nato pa smo začeli tekmovati. Po vsem tem smo imeli malo počitka. Nato  pa je sledila večerja in nočni pohod. Pohod je trajal približno eno uro. Po pohodu pa je še sledil večer s klekljarico. Gospa nam je pokazala nekaj primerov idrijske čipke, nato pa nam je pokazala, kako se kleklja. V prostem času smo lahko tudi sami klekljali. Dan je hitro minil, zato smo šli spat. Tudi naslednji dnevi so bili zelo zanimivi in poučni.

Jasna Gabrovec, 7. a (2010/2011)

Ponedeljek, 21.3.2011, je bil dan, ko smo se učenci OŠ Cirkulane-Zavrč odpravili v šolo v naravi v Vojsko nad Idrijo. Odpravili smo se okrog 8. ure. Ko smo prispeli, smo se razdelili v skupine in odšli na kosilo. Potem smo imeli predavanje o orientaciji in lokostrelstvu. Zvečer pa smo imeli nočni sprehod in pa klekljanje, nato pa je napočil nočni počitek. Naslednji dan pa smo zgodaj vstali in odšli na jutranjo telovadbo. Po jutranji telovadbi pa smo imeli dolg pohod do Partizanske tiskarne Slovenija. Hodili smo kar  šest kilometrov. Ko smo se vrnili , pa smo imeli nekaj o vremenu in vremenskih pojavih. Zvečer, po večerji, pa je sledila igra, imenovana telovadba za možgane. Igre so bile zabavne, a smo žal že zgodaj morali spat. V sredo  smo za kosilo imeli najboljšo hrano, saj smo si sami naredili idrijske žlikrofe. Po odličnem kosilu pa smo se odpravili po gozdni učni poti in nato v Snežno jamo. V sredo zvečer so bile na urniku štafetne igre, zato smo bili vsi zelo športno razpoloženi, nato pa je spet sledil nočni počitek. Na četrtkovo jutro pa se nam ni bilo težko zbuditi, saj smo vedeli, da pride eden najbolj razburljivih dni v šoli v naravi. Že navsezgodaj zjutraj smo imeli orientacijski tek. Sledilo je spoznavanje živali in pa plezanje. Le še ena tema nas je ločila od najdaljšega večera, in to je bila tema onesnaževanje zraka. In najlepši večer se je zaključil s socialnimi igrami in  plesom. Plesali smo kar do polnoči in nato odšli spat. Naslednje jutro pa smo namesto telovadbe pripravili kovčke in se nato sestali v jedilnici. Po sestanku pa smo obiskali še muzej v Idriji, v katerem smo si ogledali nekaj o klekljanju in čipkah in pa o živem srebru. Zadnji ogled v Idriji pa je bilo Divje jezero. To je danes nadvse zanimiva turistična točka. Divje jezero je zavarovano kot naravni spomenik, dandanes pa je naravni muzej. Zanimivo je, da je jezero tudi kraški izvir.

Polni lepih vtisov smo se pozno popoldne vrnili domov.

Nives Kokol in Bojana Pajnkiher, 7. a (2010/2011)

V ponedeljek, 21.3.2011, smo se učenci OŠ Cirkulane- Zavrč odpravili v Vojsko nad Idrijo. Tja smo prispeli ob 12.uri. V jedilnici smo se pogovorili o hišnem redu. Po kosilu so nas čakale popoldanske dejavnosti. Zvečer smo šli na kratek nočni sprehod. Po sprehodu smo imeli večer s klekljarco. Tam nam je učiteljica pokazala osnove klekljanja. Ob 9.uri smo se odpravili spat. Tako je bilo približno vsak dan, le da so bile drugačne dejavnosti. Naučili smo se pripraviti idrijske žlikrofe.  Najprej smo zamesili testo in ga raztenili. Medtem, ko je testo počivalo, smo pripravljali maso za idrijske žlikrofe. Ko je bilo vse nared, smo jih dokončali. Ogledali smo si tudi partizansko tiskarno. Teden je hitro minil. V petek smo pripravili kovčke in se odpravili v idrijski muzej. Najbolj zanimiv predmet je bil prt Jovanke Broz, ki so ji ga hoteli podariti. Po ogledu muzeja smo se odpravili domov. Domov smo prišli zdravi, srečni in veseli.

Nina in Bernarda , 7. a (2010/2011)